lavarosewarcraft

Alla inlägg under november 2011

Av veronica salminen - 27 november 2011 19:00


DET SNÖAR! :D    






Av veronica salminen - 27 november 2011 18:07

Nu ska jag berätta att det var första hundutställningen för min lilla vovve Baloo idag.

Ska säga att det inte var jag som gick heller, det var uppfödaren Tanja  

Det gick bra tyckte jag men han gick inte vidare   

Nu ska ni få se lite bilder från utställningen    




  Baloo och Mamma Selma :D



   Baloo i mitten :D  Gulligt :)<3


   



GULLIGASTE EDVIN :D



SYSKONKÄRLEKEN     


Kan komma fler bilder senare ! :D


KRAM    

Av veronica salminen - 9 november 2011 15:41

KOLLA NER PÅ LÄNKAR SÅ STÅR DET LAVAROSE: TRYCK DÄR :D



PS,  Ska ta kort på baloo idag och göra om sidan lite ;)

Av veronica salminen - 6 november 2011 12:21

min kamera har slut på battterier så det blev lite bilder med min mobil.. 
 bilderna är inte alls bra ;s MEN DOM DUGER


  suddig bild  HAHA...  ;oo

s     

skrivit ut i svart vitt och färglatt lite  ;D 


Av veronica salminen - 6 november 2011 10:42

Inga inlägg den här veckan för jag har varit i Finland och Baloo hemma i Sverige... :((( 


Jag har också köpt ett utställnings koppel till Baloo i Finland ;D

                                                                                                                                                                                                                                          


Imorse när jag vaknade gick jag ut på en liten promenad med baloo för jag har saaknat honom så mkt, ska ut och fotta lite snart ;D 
så det kommer nog lite bilder senare.



 

                                                                                                                                 


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni bloggen ?
 ja
 nej
 lite

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

I ♥ Y

         

 

Ovido - Quiz & Flashcards